Followers

Thursday, March 17, 2011

menjaga keterampilan sebagai seorang lelaki !

OMG ...pimple !!!!

Pimple?? hmmmmm,mengeluh panjang kalau hinggap kat muka aku..lg2 bila aku salah seorang manusia yg mempunyai masalah kulit muka berminyak + jerawat dalaman.
PALING x syok bile nk kuar g sesuatu event...samada wedding ke,dinner ngn member ke...ish malunye!!!!!!!!!!!!!!

 *****************

dalam sebulan aku akan melakukan aktiviti mencungkil jerawat sebanyak 3 kali...banyak kan...habis la pipi aku.. =(
aku akan mncungkil dengan mnggunakan -______-   tu hah kt atas ...besi pencungkil!
dapatkannye di GURDIAN dgn harga  $ 6.99 jeeerr....
dan kalau ada masa terluang aku akan follow mak dan ayah ke skin care..utk membuat facial...ADUH  !!! sakit nye bila proses mncungkil dilakukan ( seperti kulit aku disiang )  ...korang mesti bt !!
oke HArga utk facial hanye $ 45.00 satu kepala.SIAP cuci + scurb !! murah kan??

Lepas tu jgn la biarkan kulit muka korang cam tu je...
pastikan korang cbt facial kt umah...cuci muka stiap MORNING + NIGHT...ak syorkan bg wanita gunalah Sri Mawar..rahsia kecantikan ibunda....utk yg mhu mencuba bli je set percubaan $ 75.00 shj.
Tp kalo da ok,bole mulakan pembelian set yg besar2,thn lame..kalo ade produk lain yg lbih jimat dan berkesan kongsi2 la k...=)




So...x semestinye bila Nama kite seorang lelaki kite XXXXX dibenarkan menjaga kecantikan diri,muka dan sebagainya...BOLEH TAU..tetapi..jgn keterlaluan ye..hihihi =P
Pesanan ini dibawa khas oleh QAYYLEtto SDN .BHD.....enjoy!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...